37. tanév, szorgalmi időszak
Légy üdvözölve, kedves Látogató!
HírekFórumRegisztrációAz Iskoláról
Az Iskoláról

Varázslat pedig van...

    Oldalunk egy a Harry Potter univerzumán alapuló szerepjátékos oldal és "online Roxfort" aktív, befogadó közösséggel, varázslatos és a való életben is hasznosítható tantárgyakkal, interaktív tanórákkal, játékokkal, fórumos helyszínekkel, ahol egy kitalált karakter bőrébe bújva élheted egy mágusnövendék életét.
   Az iskola neve Bagolykő Mágustanoda, és Bagolykő hegyén áll Magyarországon, az Északi-középhegységben. Ebben a bentlakásos iskolában nevelkednek a fiatal magyarországi varázslótanoncok 14 éves koruktól kezdve. A diákokat jellemük alapján az első napon csoportokba, úgynevezett házakba osztják.
    Az iskolának négy háza van: Eridon, Levita, Navine és Rellon. A házak neveire kattintva olvashattok róluk részletes tájékoztatást.
Ha szeretnél többet olvasni a mágikus világról, amibe csöppentél, kattints ide.

Tanulás, pontszerzés:
   A tanórák az oldalon a „Tanulás” menüpont alatt érhetőek el. A diák a szorgalmi időszak során a tanulásban a saját üteme szerint haladhat. A cél, hogy a vizsgák idejére, azaz év végére elsajátítsa a számára feltöltött ismereteket, és sikeresen levizsgázzon. A tanulást chaten és fórumon tartott órák és szakkörök teszik könnyebbé, ezek látogatása ugyan nem kötelező.
   Mivel a mugli iskolával ellentétben nincsenek házi feladatok, így pontot tanulmányi pályázatokkal és szorgalmi feladatok megírásával lehet szerezni. A szorgalmi feladat arra is jó, hogy a diák fejlessze íráskészségét és kreativitását, jobban elsajátítsa a tananyagot, tágasabb látóköre legyen egy adott témában.
   Minden tanév végét vizsgák zárják, ahol a diákok megmutatják, milyen jól dolgozták fel a tananyagot. Mivel egy év alatt karaktereink életében két év telik le, a szorgalmi és vizsgaidőszakok kétszer váltják egymást egy évben. A tanévek beosztásáról itt lehet bővebben tájékozódni.

Szerepjáték:
    Nem más, mint egyfajta kreatív társasjáték, ahol – jelen esetben – a számítógép előtt ülve képzeletbeli személyek helyébe képzelhetjük magunkat, egy képzeletbeli világban barangolva. A "bábuk" és a "játéktér" mind a játékosok fantáziájára vannak bízva, ennek a közösen felépített történetnek vagyunk részesei a karaktereink (az általunk létrehozott, fiktív személyek) által. Olyan szabadidős tevékenység ez, amely hasonlít a történetírásra, ám ezzel együtt közösségi élményt nyújt. A játék menetéről, jellegéről és részletes szabályairól itt olvashatsz, s ezt követően csupán egyetlen kérdés marad: kinek a bőrébe szeretnél bújni?

Az iskola himnusza

Sötét hegyek mélyén, erdők közepén
Régi varázs él, ősi tiszta fény.
Ez az erő mozgat vizet és követ,
S ezzel építék a Bagolykövet.
Rémisztő sorsa nem rettenté el
Úgy élt, hogy tudta, tanítani kell.
Remus J. Lupin a nagy ködön át
Gondolatban egy ódon kastélyt lát.

Nagy bátorságról susognak a fák
A főnix dala kíséri útját.
A bölcsesség friss patakja csordogál
Mellette egy szfinx emelt fővel áll.
Szerényen hajlik meg virág és az ág
Egy unikornis mezőn vágtat át.
Ravaszan sötétlik az éjjeli táj
S ezüst tó fölött smaragd sárkány száll.

Eridon és Levita a két ház
Navine, Rellon együtt, mint barát.
E négyet is mágia élteté,
Örök varázs által álljon örökké.


Néhány fogalom, amivel jó, ha tisztában vagy

Karakter:
Amikor beiratkozol az iskolába, bármilyen idős is vagy, egy 14 éves diák bőrébe bújsz. Ez a diák lesz a karaktered, aki nem feltétlenül olyan, amilyen Te vagy. Lehet, hogy barna hajad van, fekete szemed, alacsony vagy és szemüveges, de a karaktered vékony, sudár alkatú, hosszú szőke haján mindig megcsillan a napfény, és átható kék szemével mindenkit megbabonáz. Itt teljesen megváltoztathatod magadat és a környezetedet, hiszen ez egy játék.
Álmodó:
Te magad vagy, aki megálmodod a karakteredet és mindazt, ami a karaktereddel történik. Engedd szabadjára a fantáziádat, és álmodj nyugodtan!


Az oldalért felel

A Staff, melynek tagjai:
  • a Navigátorok, akik az iskolával kapcsolatos döntéseket hozzák meg, és igyekeznek az oldal tagjainak mindenben segítségére lenni.
  • az Alapító, aki egyben az oldal tulajdonosa, valamint a Varázslat Ifjúsági Klub vezetője
  • a Programozó nevéhez híven programozási feladatokat lát el, az oldal technikai hátterét biztosítja
  • az Adminisztrátorhoz ügyes, bajos beállítási és egyéb problémák miatt lehet fordulni


Staff

    
Damyan Volkov
Navigátor

    
Farkasházy Rudolf
Navigátor

    
Kőszegi Róza Amélia
Navigátor


    
Adam Kensington
Alapító

    
Keith Coltrane
az Ördög ügyvédje

    
Kumagoro
Programozó

     
Napsugár
Adminisztrátor