26. tanév, szorgalmi időszak
Légy üdvözölve, kedves Látogató!
HírekFórumRegisztrációAz Iskoláról
Fórum Navigátor

Ki Online?
Hírek: Megjelent az Edictum legújabb száma!
Bagolykő Mágustanoda FórumSzabályok és információkVilágleírás

Oldalak: [1] Le | Téma száljai | Témaleírás
Angelinne Stanwood
KARANTÉN



offline
RPG hsz: 62
Összes hsz: 2355
Írta: 2014. május 4. 23:00 | Link

Világunk

Ebben a témában mindent megtudhatsz szerepjátékos világunk alapjairól. Amennyiben még nem tudod, milyen környezetbe csöppentél, az eggyel ez alatti hozzászólásban röviden elolvashatod, miről szól az oldal, a fórum. Ha pedig kíváncsi vagy és tovább olvasol, még kimerítőbb leírásokat találhatsz a különleges világunkat érintő kérdésekben.

Ha nagyon új neked még az a hely, és segítségre van szükséged az oldalon való elinduláshoz, ha nem tudod, mi az a szerepjáték vagy hogyan játsszuk, ITT tájékozódj. A tapasztaltabbak is találhatnak ezen a linken az oldalunkra vonatkozó különleges információkat.
Utoljára módosította:Reviczky Emma, 2016. március 7. 15:05
Hozzászólásai ebben a témában
Dwayne Warren
KARANTÉN


officer friendly
offline
RPG hsz: 1567
Összes hsz: 3586
Írta: 2014. december 3. 22:46 | Link

A mágusvilágról


A rendszerünk alapjait a J. K. Rowling által megalkotott Harry Potter könyvek adják, történetünk az ott megismert világban játszódik, a jelen korban.

Világunk történései azonban az ötödik kötet után elkanyarodnak a könyvektől: bár az ominózus csata megtörtént Harry Potter és Voldemort Nagyúr között, mindez évtizedekkel ezelőtt történt, így a kastélyban senki sem fog találkozni Ronnal vagy Ginnyvel.

Varázstalan világunk semmiben nem különbözik a valóságtól: a varázstalan emberek (muglik) épp úgy élik a mindennapjaikat, mint mi. Sejtelmük sincs róla, hogy velük párhuzamosan egy titkokkal és varázslényekkel teli világ, a varázsvilág is létezik. A világ mágiaügyi minisztériumainak feladata a varázslat létezésének elrejtése az avatatlan szemek elől.

A világ varázstudó embereit varázslóknak vagy boszorkányoknak, összefoglaló néven mágusoknak nevezik. Kinézetre semmiben sem különböznek a mugliktól, ugyanolyan problémákkal küszködnek, mint varázstalan társaik. Egyetlen különbség akad köztük: fiatal korukban kiderül, hogy képesek varázsolni, irányítani azt a megfoghatatlan dolgot, amit mágiának nevezünk. A legtöbben ehhez varázspálcát használnak, de akadnak, akik képességeik segítségével képesek pálca nélkül elemeket irányítani, állattá alakulni vagy épp olvasni mások gondolataiban. A tanult varázsló bájitalok és főzetek segítségével is használhatja a mágiát, hosszas munkával pedig rúnák és keleti varázslatok is lehetnek a mágus segítségére.

Azonban, mint mindent, a mágia használatát is tanulni kell. A Magyarországon élő mágusnövendékek ezt az iskolánkban, a Bagolykő Mágustanodában tehetik meg.

Te karaktered tehát ebbe a közegbe csöppen.

Ha többet szeretnél megtudni a világunkról, olvasd el az alant található részletesebb leírásokat is.

A Bagolykő Mágustanoda

A tanoda Magyarországon, a Mátrában áll, hegyvidékes környezetben. A bentlakásos iskolába 14 éves koruktól veszik fel a diákokat, majd a Roxforthoz hasonlóan, jellemük szerint négy házba sorolják őket:

Eridon     Levita     Navine     Rellon

Az iskolában a ház jelenti a diákok családját: együtt járnak órákra, együtt töltik a szabadidejüket, egy közös lakrészen osztoznak, és együtt szurkolnak házuk kviddicscsapatának. Minden ház élén a házvezető és annak helyettese áll, akik a házon belüli rendre ügyelnek, a diákok legjobbjai közül pedig a prefektusok kerülnek ki, akik segítik, gyámolítják és fegyelmezik társaikat.
Házvezetőjükön és prefektusaikon kívül a diákok engedelmességgel tartoznak az igazgatóval, a defenzorral és a többi, iskolában oktató tanárral szemben is, függetlenül attól, az tanítja-e őket vagy sem.

Mint minden iskolában, a diákok itt is kötelesek betartani a házirendet, melyet ITT olvashatsz el.

A tanítási rendszer épp olyan, mint a mugliknál: a diákok órákra járnak, házi feladatot írnak, év végén pedig vizsga formájában adnak számot a tudásukról. Az alapképzés a Bagolykőben öt évfolyamon át tart. Az ötödévesek a végzőseink, ők év végén záróvizsgát tesznek, és a mugli érettségi bizonyítványhoz hasonló okmányt, Alapfokú Mágikus Bizonyítványt (AMB) szerezhetnek. Ha továbbra sem elégelték meg a tanulást, a diákok az iskolában maradhatnak két- vagy hároméves mesterképzésre, mely során egy bizonyos szakmát sajátíthatnak el.
Utoljára módosította:Reviczky Emma, 2016. március 8. 21:55
Hozzászólásai ebben a témában


My wife says I have only two faults.
I don't listen and some other shit she was bitchin' about.

Dwayne Warren
KARANTÉN


officer friendly
offline
RPG hsz: 1567
Összes hsz: 3586
Írta: 2014. december 9. 10:57 | Link

A Bagolykő Mágustanoda története

Remus J. Lupin feljegyzései


Iskolám alapításakor a brit Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolát vettem mintául - ezt egy percig sem kívánom tagadni. Magam is az említett intézményben végeztem el tanulmányaimat, és egy éven át Sötét Varázslatok Kivédését oktattam. Személyes okok miatt aztán el kellett hagynom az iskolát, de már egy kevés idő eltelte után is éreztem azt, hogy hiányzik. Nem csak maga az épület, a környék, az ottani emberek, hanem úgy egyáltalán a tanítás is. Az, hogy egy ilyen közösség szerves része legyek.

Lelki fájdalmaimat enyhítendő elindultam világot látni. Mindez sekélyesen hangozhat, de  tényleg erről volt szó. Rádöbbentem, hogy alig jártam bárhol, és ha már így rám szakadt a kényszerű szabadidő, kihasználom. Egymagam vándoroltam, nem éppen fényűző körülmények között, de nekem megtette. Utazásaim során eljutottam végül Magyarországra, pontosabban a Mátrába. Akkoriban még jobban bírtam a gyaloglást, így hát nekivágtam a hegynek. Nem mondhatni, hogy gyorsan, de azért szépen haladtam. Mondjuk nem is siettem sehova. Igazán jól is tettem. Ha sietek, talán szem elől tévesztettem volna azt a helyet, amely azóta nem csak az én, de sokak második otthonává vált, ha nem az elsővé.

Egyik szusszanásomkor megpillantottam egy kastélyromot a Bagolykő csúcs mellett. Kis pihenőmnek azonnal véget vetettem, és lépteimet megszaporázva hamar ott teremtem az építmény előtt. Azonnal éreztem és láttam rajta, hogy mágikus eredetű. Az volt a sejtésem, hogy akár csak a Roxfort, a muglik számára ez is rejtett lehet. Valószínűleg a romokat se láthatták.

Körbejártam az egészet, és nem tudtam mást tenni, áhítattal figyeltem eme csodálatos környéket, az ősi köveket. Leültem, és nem is tudom már, mennyi időt tölthettem el ott. Meglehet, órákat. Úgy éreztem, ott kell maradnom. Itt. És nem csak egy kevés pihenésre, hanem örökre. Aztán egyszerre minden világossá vált. Hirtelen magam előtt láttam a kastélyt, felépülve, benépesítve diákokkal, tanárokkal. Gyönyörű ábrándnak tűnt, de rájöttem, nem kell puszta álomnak lennie. Sikerülhet. Újra taníthatnék. Újra volna családom. Újra tartoznék valahová.

Több se kellett. Fáradtságot nem tűrve felkutattam az illetékes varázsszerveket, egyeztettem, számolgattam, tárgyalgattam, és egy pár hónapon belül a kezemben volt az engedély egy mágustanoda megalapítására. Hamarosan szakemberek özönlötték el a Bagolykő hegyét, akik briliáns módon az alapokból építették fel az új épületet, de szó szerint. A régi köveket vették mintának, és mintha azok burjánzottak volna tovább, úgy emelkedett fel az iskola, úgy szöktek az égbe tornyai.

Az új épület tehát tulajdonképpen régi, és fordítva. Mesés.
Mindezzel megvoltunk. Az intézményt elneveztem Remus Lupin Roxfortjának. Nem valami frappáns, tudom, de úgy gondoltam, ez így elég egyértelmű. Azonnal közli, kihez tartozik a tanoda, és azt is, miből merít. Egyelőre ott álltam azonban egyedül a pazar kőfalak között. Ám nem sokáig volt ez így. Az egész országban, sőt, még külhonban is meghirdettem az iskola létrejöttét, ezért hát hamarosan diákok és tanárok hada jelentkezett hozzám.

Eleinte nem voltunk sokan, de egyre csak gyűltünk. Nem kellett sok idő hozzá, és ugyanazt éreztem, mint a Roxfortban. Ugyanazt a jót. Ugyanazt a közösségi erőt és összefogást.

Történt aztán, hogy egy alkalommal földrengés rázta meg a vidéket. Éltünk már át nagy viharokat, de ilyet még nem. Szerencsére senkinek nem esett bántódása, a kastély azonban érezhetően megmozdult. Ekkor derült fény olyasmikre, amikre már régen fény derülhetett volna, ha nem lettem volna oly annyira elfoglalva az iskolám megalapításával.

Anno az építéskor valahogy elsiklottam és mindenki más is elsiklott afelett a teljesen egyértelmű kérdés felett, hogy: mi állt itt régen? Úgy tűnik, mindenki más is a jelennel foglalatoskodott inkább, a múlt pedig homályba veszett. Elég volt annyi válaszul, hogy valami kastély. Az egyéb információk kiderítéséhez nagyobb erőfeszítésekre lett volna szükség, régészeti feltárásokra, kutatásokra, de ez senkinek nem volt igazán az érdeke. Hiszen szegény romok eddig is ott álltak, teljesen elhanyagolva. Most se volt nagyobb az érdeklődés irántuk. Örültek a hivatalok, hogy végre valaki kezelésbe veszi őket, és ennyi.

Elég az hozzá, hogy a kastély egyik fele megrepedt, és alóla ősi részletek emelkedtek ki. Találtunk egy kőtáblát, amelybe azt vésték: Bagolykő Sámántanoda. Ezen már el lehetett indulni. Bevetve magam az egyik országos főkönyvtárba, hamar rengeteg mindent megtudtam az egykori intézményről.

A Bagolykő Sámántanoda a középkor előtt épült, és valamikor a középkorban zárta be kapuit. A magyar hagyományokhoz híven sámánokat, táltosokat képeztek itt. Ide várták azokat a gyermekeket, akik olyan jellegzetességekkel születtek, melyek egyértelműen arra utaltak, hogy kiváló sámán illetve táltos válhat belőlük.

Miután mindezeket megtudtam, úgy döntöttem… vagyis hát úgy döntöttünk az egyik kedves első kolleginámmal, egyben akkori újdonsült nejemmel, Anne Little Lupinnal, hogy itt az ideje a váltásnak. Már régóta vitáztunk, beszélgettünk róla, hogy az iskola neve nem megfelelő. Hogy önállósodni kéne, és ugyan továbbra is tiszteleghetünk a Roxfort Szakiskola előtt, nem volna muszáj intézményünk és házaink nevében hordozni.

Ekkor keresztelkedtünk át Bagolykő Mágustanodává, ekkor születtek meg a házak új nevei, és kötődtek hozzájuk új címerállatok, valamint innentől kezdve vettük birtokba a kastély ősi, földmélyi szegmenseit is megannyi feltárás nyomán. És persze a kastély oldalán lévő repedést is helyrehoztuk.
A Bagolykő Mágustanodát ma már jóval többen lakják, mint a kezdetekkor, és ugyan már sokak külön utakon járnak, másutt tanítanak, máshol élnek, vagy egyszerűen csak kijárták az iskolát, lélekben mind Velünk vannak, és ezt Ők is jól tudják.

Ez a Bagolykő kastélyának regéje.
Utoljára módosította:Reviczky Emma, 2016. március 7. 14:50
Hozzászólásai ebben a témában


My wife says I have only two faults.
I don't listen and some other shit she was bitchin' about.

Doléance Arslí na Fírinne
INAKTÍV


Miss Kobak (by Nedra)
offline
RPG hsz: 186
Összes hsz: 6730
Írta: 2015. március 5. 13:14 | Link

Tanéveink rendje


tavasz-nyári tanév:
  • Szorgalmi időszak: április 1. (0:00) - augusztus 14. (23:59)
  • Vizsgaidőszak: augusztus 15. (0:00) - szeptember 15. (23:59)
  • Szünet: szeptember 16. (0:00) - szeptember 30. (23:59)

ősz-téli tanév:
  • Szorgalmi időszak: október 1. (0:00) - február 14. (23:59)
  • Vizsgaidőszak: február 15. (0:00) - március 15. (23:59)
  • Szünet: március 16. (0:00) - március 31. (23:59)



Idővonal

Mugli időszakA kastély fennállásaTanévünk
2003. tavasz-nyár0. év    
2003-2004. ősz-tél1. év    
2004. tavasz-nyár2. év    
2004-2005. ősz-tél3. év    
2005. tavasz-nyár4. év    
2005-2006. ősz-tél5. év    
2006. tavasz-nyár6. év1. tanév
2006-2007. ősz-tél7. év2. tanév
2007. tavasz-nyár8. év3. tanév
2007-2008. ősz-tél9. év4. tanév
2008. tavasz-nyár10. év5. tanév
2008-2009. ősz-tél11. év6. tanév
2009. tavasz-nyár12. év7. tanév
2009-2010. ősz-tél13. év8. tanév
2010. tavasz-nyár14. év9. tanév
2010-2011. ősz-tél15. év10. tanév
2011. tavasz-nyár16. év11. tanév
2011-2012. ősz-tél17. év12. tanév
2012. tavasz-nyár18. év13. tanév
2012-2013. ősz-tél19. év14. tanév
2013. tavasz-nyár20. év15. tanév
2013-2014. ősz-tél21. év16. tanév
2014. tavasz-nyár22. év17. tanév
2014-2015. ősz-tél23. év18. tanév
2015. tavasz-nyár24. év19. tanév
2015-2016. ősz-tél25. év20. tanév
2016. tavasz-nyár26. év21. tanév
2016-2017. ősz-tél27. év22. tanév
2017. tavasz-nyár28. év23. tanév
2017-2018. ősz-tél29. év24. tanév
2018. tavasz-nyár30. év25. tanév
2018-2019. ősz-tél31. év26. tanév

2003. tavasz-nyár a 0. év, mivel ekkor kezdődött meg az építkezés és alapozták meg Iskolánk jövőjét. 2005-2006. ősz-tél időszakban földrengés miatt rekonstruálás, majd átkeresztelkedés következett. Éppen ezért az ezt követő 2006. tavasz-nyár (6. év, első tanév) jelentette az új időszámítás kezdetét.
Utoljára módosította:Maja Bojarska, 2018. szeptember 7. 23:08
Hozzászólásai ebben a témában
Emma McNeilly
Előkészítős tanár, Egyetemi tanár, Bogolyfalvi lakos


zsiráfmami ¤ emmus
offline
RPG hsz: 234
Összes hsz: 15023
Írta: 2015. augusztus 1. 13:10 | Link

Költségek:

Ezek szerepjátékosan megjelenő, játékot színesítő adatok csupán, amik a karakterek életében merülnek fel.


A költségek tanévenként értendőek:

Alapdíj: 40 galleon 10 sarló 20 knút (67.250 forint)
Művészeti oktatás: 10 galleon 4 sarló (16.938 forint)
Sportkör (kviddics): 10 galleon 4 sarló (16.938 forint)
Szakkör (bármi, ami nem zárul vizsgával): 12 galleon (19.860 forint)
Étkezés: 36 galleon (59.580 forint)
Szállás: 24 galleon (39.720 forint)
Utazás: 4 galleon (6.620 forint) (Két utazás van benne az év eleje és vége, Budanekeresd - Bogolyfalva)

Összesen (csak a kötelezők): 104 galleon 10 sarló 20 knút (173.170 forint) (Alap oktatás, szállás, étkezés, utazás)

Fizetni lehet egy összegben, negyedévenként és havonta is.

Tankönyv költség: Minden diáknak tantárgyaktól függ.

Egyenruha (talár (2 db), blúz/ing (3 db), szoknya/nadrág (3 db), nyakkendő (1 db) (téli és nyári viselet)): 10 galleon (16.550 forint)/tanév


Ösztöndíjak:

Ezek szerepjátékosan megjelenő, játékot színesítő adatok csupán, amik a karakterek életében merülnek fel.



Szociális ösztöndíj - az alapköltség 100%-át fedezi

Feltételek:
  • Az egy főre jutó költség nem haladja meg a havi 25 galleont.
  • A tanuló átlaga tanévenként minimum 3,1
  • Három vagy több gyermek a családban, a diákok átlaga 3,1 feletti
  • Fél vagy teljes árva

Sport ösztöndíj - az alapköltség 75%-át, a Sportköltségek 100%-át fedezi

Feltételek:
  • Kviddics tagság legalább egy tanéve
  • 3,5 feletti átlag
  • Legalább egy meccsen való részvétel
  • Speciális eset: Bajnokságon való részvétel

Tanulmányi ösztöndíj - az alapköltség 100%-át fedezi

Feltételek:
  • Egy tanuló egymás után maximum három félévben veheti igénybe
  • Minimum 4,2-es átlaggal
  • Egy házból maximum tíz (az iskolából maximum 40) diák veheti igénybe
  • Tanári tanács ajánlásával

Közösségi ösztöndíj - az alap költség 65%-át, a szakkörök 100%-át fedezi

Feltételek:
  • A közösség életében való aktív részvétel
  • A fiatalabb diákok mentorálása, segítése
  • Szakköri tevékenység (minimum egy szakkör)
  • HV-HVH közös ajánlásával

Ösztöndíj programok:


I. Állatgondozói ösztöndíj
Mivel nagyon sok varázslatos és kevésbé varázslatos állat él világunkban, akik törődésre és gondoskodásra vágynak, ezért azon diákok, akik különösen nagy érdeklődéssel vannak az állatok iránt és szívüket-lelküket adják értük időt és energiát nem sajnálva, tehát valamelyik állatgondozói parkban tevékenykednek valamilyen úton-módon részesülhetnek ebben az ösztöndíjban, amely addig jár minden tanévre, ameddig az állatokkal való foglalkozás az iskola mellett fennálló tevékenységként jelen van.
Részesülhet belőle: évfolyamonként 4 diák
Ösztöndíj összege: Tanulmányaik 90%-át fedezi az ösztöndíj

II. Kiemelkedő tehetség program
Mivel nem csak a sport támogatás fontos, persze az sem elhanyagolható, így minden más ágban tehetséges boszorkányok és varázslók segítése a tanulmányai során.
 - Kiemelkedően ügyes pálcaforgató
 - Kiemelkedően jó bájitalfőző
 - Kiemelkedően jól ért a növényekhez
 - egyéb különleges tehetség ösztöndíj

Részesülhet belőle: Bármely rászoruló diák, teljes tanulási ideje alatt - Évfolyamonként 8 diák - szükséges tanulmányi eredmény: azon tantárgyból, amelyből kiemelkedően jó minimum 4 egész.
Ösztöndíj összege: 90%-át fedezi a tanulmánnyal járó teljes összköltségnek.
 

III. Művészeti ösztöndíj
Minden olyan diák számára, aki kiemelkedően tehetséges rajzos, táncos, festő, hangszerművész járhatna. Ebben mondjuk a melodimágia tanár - hangszer - és a művészetek tanár együttesen dönthetnének, hogy ki érdemli meg, és ki nem. Persze szociális helyzetet figyelembe véve.
Létszám: művészeti áganként maximum 7 fő
Összeg: Tanulmányainak 90%-át fedezi, továbbá a művészeti oktatással járó minden plusz költség 100%-át.

Egy diák egyszerre csak egy ösztöndíjat birtokolhat!

Alexandra Rachel Hanna Flaviu és Neviczky Eszter munkája

Utoljára módosította:Maja Bojarska, 2018. július 10. 19:17
Hozzászólásai ebben a témában
Reviczky Emma
Előkészítős tanár, Egyetemi tanár, Bogolyfalvi lakos


zsiráfmami ¤ emmus
offline
RPG hsz: 234
Összes hsz: 15023
Írta: 2016. március 7. 14:51 | Link

JELVÉNYEK, CÍMEREK


Prefektusi jelvények
A képre kattintva láthatod nagyobban is





Vikohino Thaihasy munkája

Utoljára módosította:Maja Bojarska, 2018. július 15. 23:17
Hozzászólásai ebben a témában
Reviczky Emma
Előkészítős tanár, Egyetemi tanár, Bogolyfalvi lakos


zsiráfmami ¤ emmus
offline
RPG hsz: 234
Összes hsz: 15023
Nyaralt a Bagolykő!
Írta: 2016. március 7. 14:51
| Link

Szerepjátékban


Ki volt olyan szemfüles, hogy észrevette, Portnipper professzor a 18. tanévnyitón ígért egy hatalmas meglepetést, de mégsem lett belőle semmi? Az igazgató végre mindent leszervezett, most már tényleg: A 19. tanévben a Bagolykő iskolakirándulásra ment!

Egy magyarországi kis mágusfaluból zsupszkulccsal érkezett meg erre a csapat, ezt találta az iskola vezetősége a legmegfelelőbbnek. A madagaszkári varázslóüdülőben kötöttünk ki, ahol eltöltöttük a tanév felét, azaz 4 és fél hónapot. Persze tanulni itt is kellett, ezt nem úsztuk meg, de iskolaidőn kívül (és néha belül is) süttethettük a hasunkat és csobbanhattunk a tengerben! Az iskolai szabályok egy tábori rend formájában, de ugyan úgy léteztek, azonban a környezet és a remek lehetőség mindenki számára mást hoztak a pár hónapos nyaralásunk alatt, amit a tanév első heteiben kaptunk!

A nyaralásnak egyszerű oka volt eredetileg, a kastélyt ellenőrzés alá vette a minisztérium, hogy kellően biztonságos-e és kiderült közben, hogy néhol tatarozásra szorul, így még ezek a munkálatok végbemennek, addig mindenki itt folytathatja mindennapjait. Kiderült azonban, hogy azért tartott eddig, mert nem egy egyszerű renoválás volt csak a dologban. Az Edictumban megjelent idő közben, a helyi kirendeltség munkája nyomán egy cikk:

K i j á r á s i   t i l a l o m   t á m a d á s   m i a t t
Ismeretlen elkövetők támadtak meg több lakost is az elmúlt hetekben. Eddig könnyebb sérülések történtek csupán, azonban az elmúlt héten két áldozatot is ispotályba kellett szállítani. A Minisztérium arra kéri a lakosságot és az iskolák diákjait, tanárait, hogy sötétedés után ne tartózkodjanak az utcákon. A tilalom fennáll, míg a gyanúsítottakat kézre nem kerítik. A nyomozás előrehaladásáról tájékoztatást adnak.


Ráadásként elindultak a hírek ekkor, hogy meghibásodhatott valami a kastély védelmi mágiájában, két személy, akik feltételezhetően a faluban lévő kijárási tilalom okozói is, nagyon rosszul elsülő varázslata miatt. Összeakadtak a manaszálak, amiket ki kellett bogozni és rendezni. Mindezekbe a minisztérium emberei mellett a falu képzett varázslói és otthon maradt tanárai segítettek helyrehozni, hogy visszaköltözhessünk.
Ennek okán veszélyesnek ítélte meg az igazgató hazautazásunkat, és meghosszabbította tartózkodásunkat.

Azon diákok akik egészségügyi, vagy családi okból nem utaztak velünk egyáltalán, vagy csak időlegesen, a partneriskoláinkban kaptak elszállásolást, hogy a tananyaggal ők is haladjanak tovább, vagy esetlegesen, a szülők pénzt nem sajnálva magántanulóvá tették csemetéiket inkább, minthogy elhagyják az országot erre a tanévrészre.

Álmodóilag


Lejáró és lekapcsolt szerver miatt költözésre kényszerült oldalunk. Amíg a varazslat.com-ot vissza nem sikerült valahogy állítani, addig Madagaszkári fórumon verünk tábort. Az előző szolgáltatónk, jól tudta az utóbbi időben mindenki, nem volt valami megbízható, így a domainregisztrációval egy kalap alatt új szerverre is költöztettük az oldalt, azért tartott ilyen sokáig, azaz majdnem három hónapig.

A bagolypostát, a tanulmányi rendszert és a pontversenyt itt is használhatta mindenki, viszont az elküldött baglyok és a nyaralás alatt megírt hírek nem jelentek meg a fórumon visszatérés után. A megszerzett pontok és regisztrált karakterek viszont az új fórumon is megmaradtak. Mindez 2015. április 20. és július 15. között állt fenn.
Hozzászólásai ebben a témában
Reviczky Emma
Előkészítős tanár, Egyetemi tanár, Bogolyfalvi lakos


zsiráfmami ¤ emmus
offline
RPG hsz: 234
Összes hsz: 15023
Sítábor és Mágusképzőlátogatás
Írta: 2016. március 7. 14:52
| Link

Szerepjátékban


Olyan izgalmas a mi életünk, ez ismét bebizonyosodott. A tavalyi nyaralás után, így a 20. tanévben ismét valami remek dolgot sütött ki az iskolavezetés, bár ezúttal csak lehetőség gyanánt. Sítáborozásra hirdettek jelentkezést, mely egy testvériskolánk látogatásával egybekötve zajlott le több héten át, az év végén, a vizsgaidőszakunk elejébe nyúlva. Most egy olyan iskolában tanulhattak a diákok és ismerkedhetnek vele, ami távol van tőlünk és egészen más rendszerben működik. A tanároknak lehetőség volt körbenézni, tanulni, előadást tartani az ottaniaknak, és mint kísérők segítették a táborozókat.

A kiruccanásra tanárok, diákok, lelkes és érdeklődő munkatársak és mások is jelentkezhettek. Azonban akik otthon maradtak, ők is élték tovább az életüket az ezen időszakra elrendelt szünet keretében.

Maga a hely Svédország szívében, Uppsala város közelségében volt található, valamint egy szigetében. Tulajdonképpen ez egy viszonylag kicsinek ismert tó még kisebb szigetrésszel, de itt bizony varázslat van a háttérben. Csak a muglik látják ekkorkának, hogy ne akarják és tudják felfedezni. Ezen helynél a varázslók kicsit összehúzták a térképet, ezért azon kicsinek látszik és ezt is terjesztik róla. Azonban ahogy mi is megtapasztalhatjuk, sok dolog van itt.

A "XIII. Erik" Svéd Királyi Mágusképző Szakiskola adott otthont diákjaink és tanáraink számára három házában. Ez idő alatt a klubhelyiségek el voltak bűvölve, hogy bárki, bárhová betérhessen és a diák szállását is maga választhassa meg.

Álmodóilag


Sajnálatos probléma lépett fel, melyet korábbi szolgáltatónk nem tudott kezelni, így oldalunk használhatatlanná vált átmenetileg. Amíg a varazslat.net-et vissza nem állítottuk, 1 hónapig itt töltöttük az időt. Az előző szolgáltatónkhoz ugyan nem rég kerültünk, ezt jól tudjátok korábbi táborozás nyomán, de újabb probléma akadt, amit nem oldottak meg, így váltanunk kellett.

Táborozásunk Svédországban január 28. és február 27. között történt meg álmodóilag.
Hozzászólásai ebben a témában

Oldalak: [1] Fel | Téma száljai
Bagolykő Mágustanoda FórumSzabályok és információkVilágleírás