37. tanév, szorgalmi időszak
Légy üdvözölve, kedves Látogató!
HírekFórumRegisztrációAz Iskoláról
Fórum Navigátor
Bagolykő Mágustanoda FórumA kastély - Keleti szárnyMásodik emelet

Oldalak: [1] Le | Téma száljai | Szál kezdő | Témaleírás
Ashley Valerie Tüncibogár Stanwood
INAKTÍV


Nagykislány
offline
RPG hsz: 269
Összes hsz: 1736
Írta: 2014. május 12. 22:31 | Link

[Ádám]

Izgatottan lépked be a terembe, mint mindig. Hiába jár ide egy éve órákra, mindig érzi ezt a bizsergő érzést a gyomrában, hogy annyira jó ide jönni, és ezzel foglalkozni, és hogy vajon mit talál ki neki a tanárbácsi.
Mana mellette baktat, könnyedén lépést tartva a lánnyal - természetesen. Szinte sosem hagyja magára a sárkányrókát, aki nem ellenkezik a folytonos társaság miatt - bár a kutyájukkal annyira nincs kibékülve, holott egy golden retrieverről beszélünk, aki végtelenül békés, mégis mindig versengeni akar vele. Ash nem veszi annyira komolyan ezt a problémát, majd megbékélnek, elvégre már Rurura sem haragszik (amióta sikerült magát az ágyba is bekönyörögnie a sárkánnyal egyetemben).
A föld eleműek részére megy, és az órájára pillant - még van öt perce, mint mindig, mindenhol, úgyhogy gondolkozni kezd, mit csinálhatna addig. Már épp törökülésbe vágná magát, amikor eszébe jut, hogy "bemelegíthetne", így összefűzi ujjait, és megropogtatásra hasonlító mozdulatot csinál, csak épp nem ropognak.
-Készen állsz?-
Kérdezi a sárkányrókától, majd a közeli fűzfákhoz sétál közelebb. Előre nyújtja az egyik karját, mire az egyik fűzfa egyik ága is felemelkedik némileg, majd ahogy mozdul, és emelgetni kezdi a karjait-lábait, úgy kezdenek a fűzfaágak mozogni, és mozogni, és mozogni, mintha megannyi kecses kacsó integetne-billegetne vele együtt. A sárkányróka is hol két lábon, hol négy lábon mozgatja a közeli bokor leveleit, imitálva a nagykislány táncát. Sokáig tartott, mire mindezt begyakorolták, hogy egyszerre tudják csinálni, ugyanis Ashleynek nagyon tetszik, hogy mozogni is lehet az elemi mágia gyakorlása közben (sőt, egy-egy újdonság elsajátítása könnyebb mozgással) így szívesen mozog, csak éppen nem nagyon tud táncolni, hiába járt órákra. Na meg aztán a föld elemnél nagyon kevés olyan mozdulat van, aminek lágynak és könnyednek szabad lennie.
Hozzászólásai ebben a témában

Merkovszky Ádám
INAKTÍV


Mindenki apukája :3 | Berci férje <3
offline
RPG hsz: 353
Összes hsz: 1474
Írta: 2014. június 2. 23:07 | Link

Ashley

Sietős léptekkel haladok a folyosókon, kicsit késésben vagyok, már megint. De egyszerűen muszáj minden szünetben megnéznem, hogy van Temi. Szerintem már kezdek az agyára menni, de eddig még nem kért meg, hogy kopjak le róla egy kis időre, úgyhogy nagyon nem zavarhatja. Legalábbis remélem. Mindazonáltal meg kell próbálnom visszafogni magam, erre pedig nincs is jobb módszer, mint elhalmozni magam munkával.
Épp időben esek be a terembe, ahol Ashley és sárkányrókája éppen érdekes gyakorlatot végeznek. Figyelem, ahogy mozognak, érzékelem a levegőben a mágia rezdüléseit, és magamban elégedetten bólintok: az első éves terromágus anyagot úgy látszik, sikerült megtanulnia. Ideje, hogy elkezdjük a második évét.
- Sziasztok! - köszönök nekik, majd odasétálok hozzá, és rögtön ismertetem is a feladatot, elvégre egyszerűbb, ha fecsegés helyett inkább a tanulásra összpontosítunk. - A mai napon a földet fogjuk mozgatni. Ha eleget gyakorolsz év végére kisebb földrengéseket is képes leszel kiváltani. Persze először kisebb dolgokkal kezdünk.
Lehajolok és felveszek a földről egy közepes méretű kavicsot.
- Kérlek, nyújts a tenyered!
Ha megteszi, odaadom neki a kövecskét, majd fölé teszem a tenyerem. Koncentrálok, majd egy hirtelen mozdulattal lefelé nyomom a kezem, de nem érek hozzá sem a kőhöz, sem a lányhoz. A kavics azonban darabokra törik, majd porrá alakul át. Elveszem a kezem, hogy láthassa, mi történt a kővel, majd újra fölé helyezem a tenyerem, de most lassan felfelé húzom a kezem, aminek hatására a porból újra kavics lesz.
- Ezzel fogunk kezdeni, de mielőtt elmondanám, hogyan is kell a földet formálni, kérlek, hogy mozgasd ezt a kavicsot, vagy akár többet is. Akármilyen irányba, akármilyen magasan, minden a te döntésed, csak arra figyelj, hogy ne érj hozzá! A gyakorlat ideje minimum egy perc - adom ki a feladatot, majd az egyik sarokból előveszem a homokórát, ami majd az időt fogja mérni. Erre a feladatra azért van szükség, hogy lássam mennyire gyakorlott, mennyire tartja irányítása alatt a föld elemet, és persze, hogy Ashley kicsit belemelegedjen.
Hozzászólásai ebben a témában

Kérdezz.. // Év tanára 4 tanéve (Köszönöm nektek. Love Pirul Q_Q *teljesen meghatódott*)
Ashley Valerie Stanwood
INAKTÍV


Nagykislány
offline
RPG hsz: 269
Összes hsz: 1736
Írta: 2014. június 25. 19:47 | Link

[Ádám]

Megszeppenten kapja oldalra a fejét Manával egyetemben, ugyanolyan képet vágva, mint a kis róka, aztán a kis lény visszafordul, és elnyúlik a fűben, mert tudja, hogy itt a vége a mutatványuknak.
Ashley kicsit zavarba jön, de végül arra a döntésre jut, hogy nincs oka rá.
-Jó... Szia!- könnyű elfelejtenie, pláne ennyi idő távlatából, hogy Ádám azt kérte, tegezze, de végül észbe kap. Felé fordul, a fűzfaágak pedig visszatérnek eredeti helyükre, ahogy a lány a tanárbácsira összpontosít, és a mai leckére. Közelebb sétál hozzá, miközben a földrengéseken agyal, ami igazán jól hangzik, ugyanakkor nagyon veszélyesnek is, majd felé nyújtja a tenyerét. A követ nézi, és Ádám kezét, aztán a mozdulatára hirtelen szívja be a levegőt meglepetten, apró 'hi' hangot hallatva, majd engedi ki, amikor Ádám következő mozdulatára újra kő lesz a porból.
-Hűha!- véleményezi őszintén a mutatványt, és már készülne is fel, hogy megpróbálja utána csinálni, de aztán más feladatot kap. Bólint egyet, jelezve, hogy tudomásul vette a hallottakat, aztán leguggol, és a földhöz érinti a tenyerét. Sokszor szokta így kezdeni a gyakorlást, ez segít neki összpontosítani, és nem megtalálni a mágiával a köteléket, mert azt már szinte mindig érzi, de szorosabbá fűzni. Az ujjait a fűszálak közé túrja, lehunyja a szemeit, összpontosít, aztán kinyitja a szemét, és felemelkedik, a két kezét még mindig maga elé tartva. Egy kavics emelkedik fel vele együtt a földről, majd visszaemlékszik arra, hogy Ádám egy percet mondott. Kicsit zavartnak érzi magát attól, hogy nem kapott pontosabb utasítást, így viszont úgy dönt, kihozza magából a legtöbbet, hogy bebizonyítsa, milyen ügyes. A jobb kezén a mutatóujját a hüvelykujja belsejéhez érinti, majd pöcköl egyet, mire a kavics pörögni kezd a levegőben. Ezután a másik kezét kissé lejjebb helyezi, hogy felemeljen egy másik követ is a földről, megfordítja a kezét tenyérrel felfelé, és meglódítja a levegőben, hogy a kő felrepül, majd leesik a földre, a lány azonban nem látszik meglepettnek, szimplán ismét visszafordítja a kézfejét, és letolja kicsit, majd megint felemeli, de most a mozdulatával együtt öt kő is felemelkedik, összeráncolja arcát összpontosítva, mire még öt a magasba emelkedik, nem nagyok, kis takarosak, de így már egész sokan vannak. A jobb kezével pöccint egyet, ahogy korábban, mire mind forogni kezd, erre elmosolyodik, majd az ujjait úgy mozgatja, mintha zongorázna, és a kövek is vele mozognak, mintha csak valami hallhatatlan dallamra táncolnának.
Hozzászólásai ebben a témában

Merkovszky Ádám
INAKTÍV


Mindenki apukája :3 | Berci férje <3
offline
RPG hsz: 353
Összes hsz: 1474
Ashley
Írta: 2014. július 11. 19:40
| Link

Tetszik ahogy Ashley az elemi mágiához áll. Bár a tanoncok számára ez nem csupán egy tantárgy, hanem egyben egy életforma elsajátítása is, Ashley az, akin látom, hogy szorosan kapcsolódik a földhöz. Minden elementalista számára mást jelent az eleme. Runának már meséltem róla, hogy számomra egyértelműen a szabadságot jelképezi, de nem csupán szimbolizálja, mint ahogy említettem, ez egy életforma is. Nem véletlenül kviddicseztem, és még kevésbé a sors játéka az, ahogyan éltem, élek. Ifjúkori beképzeltségem is leginkább tetramágus mivoltom és a levegő eleműekre jellemző nemtörődöm magatartásom miatt alakult ki, természetesen korán megmutatkozó kviddicstehetségem, és - mit tagadjam - szembeszökő jóképűségem mellett. Hm... Úgy látszik a beképzeltséget nem lehet kinőni.
A tanoncaimon is figyelem a jeleket, próbálom megérteni, számukra mit is jelenthet az elemük. Tudom, hogy Kiva tiszteli a lángokat, ez egyértelműen kitűnik abból, ahogy bánik a tűzzel és ahogy beszél róla. Noel talán még fél tőle kicsit, új még neki a dolog, ráadásul azt minden ember tudja, hogy a tűz nagyon jó eszköz a pusztításra. Egyértelmű, hogy fájdalmat lehet vele okozni. Ő még nem látta meg a lángokban az életet, de szerintem csak idő kérdése. Eris hitetlen, ő még a rácsodálkozás fázisában tart, ilyenkor még minden furcsa és nehézkes, mint ahogy a víz alatt is lassabban vagyunk csak képesek mozdulni, de amint rájön, hogy milyen hihetetlen szerencse érte, szökőár módjára fog elszabadulni. Legalábbis remélem. Runa még mindig okoz meglepetéseket a racionális gondolkodásmódjával, ami a lehető legmesszebb áll az én ösztönszerű felfogásomtól, de általa kezdem én is új oldalait meglátni a levegőnek. Ginnie és Shania már tapasztalt elemhasználók, Sharlotte még talány számomra, Ashleyt pedig mindig öröm nézni, ahogyan a földdel bánik.
Figyelem, ahogy a koncentrálásához az eleme segítségét kéri, nem magába fordul, hanem megérinti a földet, tőle kérve az energiát az összpontosításhoz. A feladatomat nem csak egyszerűen végrehajtja, játszik az elemével. Látszik rajta, hogy nem csak akkor gyakorol, amikor muszáj, és nem csak az órán "mozgatja meg" a képességét, hanem folyamatosan használja. Ez meglátszik abban, hogy mennyire magabiztosan teszi azt, amit kell, ahhoz, hogy minden úgy menjen, ahogy ő szeretné. Mindazonáltal egy gondolat felmerül bennem, amit muszáj megosztanom vele.
- Nagyon ügyes vagy, és örülök neki, hogy ilyen remekül mennek ezek a feladatok, de nyugtass meg, kérlek, hogy nem viszed túlzásba a gyakorlást! Remélem, emlékszel még az elméletre, és tudod, hogy, ha nagyon sok elemi mágikus varázslatot végzel el egymás után, meg is betegedhetsz. - Sejtem, hogy talán még nálam is jobban ismeri a tananyagot, de azért úgy érzem, nem árthat, ha erre emlékeztetem. Nagyon dicséretes az, ha valaki ennyire együtt él az elemével, de nem szeretném, ha túlhajtaná magát. Persze az is igaz, hogy minden embernek máshol vannak a határai, és amikor elér oda, azt érezni fogja, így hát több szót erre nem is szánok, helyette kiadom a mai gyakorlatot.
- Azt kellene megpróbálnod először, amit én is csináltam. A kézmozdulatot láttad hozzá, a fejedben pedig úgy képzeld el, mintha lenne egy olyan kalapácsod, amivel a legerősebb követ is szét tudod törni apró darabkákra. Egyelőre az is elég, ha meg tudod repeszteni valamelyik követ, de jó lenne, ha az óra végéig eljutnánk odáig, hogy porrá is omlik a mozdulatodra.
Hozzászólásai ebben a témában

Kérdezz.. // Év tanára 4 tanéve (Köszönöm nektek. Love Pirul Q_Q *teljesen meghatódott*)
Ashley Valerie Stanwood
INAKTÍV


Nagykislány
offline
RPG hsz: 269
Összes hsz: 1736
Írta: 2014. július 20. 19:02 | Link

[Ádám]

Mosolyogva játszik a kövekkel, szinte el is felejti, hogy Ádám itt van - persze képletesen inkább, mert a mágiáján is érzi a tanárbácsiét. Fura ez, de egyben megnyugtató is, hogy mindig tudja, ha elemi mágus van a közelében, és nagyjából azt is el tudja különíteni, milyen elemű. Persze a több eleműekkel még nem áll ilyen szilárd lábakon, Ádámon is alapvetően a levegőt érzi inkább, kivéve, amikor a földet használja, de ez azért is lehet, mert a levegő elem érzete számára nagyon mélyen kódolt, hiszen Anya is levegőmágus.
Csak akkor pillant felé, amikor megszólítja, és kicsit elfintorodik. Milyen választ adhatna erre? Ujjai még járnak a levegőben a kövekkel, noha nem tudja, hol tartanak az egy percben. Anya mindig korholja, hogy túlhajszolja magát - mindennel. De hogy kifejezetten az elemi mágiában tenné? Kár, hogy nem jó az érzések értelmezésében, akkor könnyebben meg tudná mondani, így csak a tényeket tudja sorolni.
-Időnként kicsit elfáradok. Az erdőben szoktam edzeni, mert ott nagyon közel érzem magamhoz az elemet, de... szóval azt hiszem, nem hagyományos módon. Futni és ugrálni szoktam, és néha a végére remegek tőle, gondolom a futástól.- magyarázza, és kicsit elpirul, amikor arra gondol, hogy Kornélt ebből a beszámolóból tökéletesen kihagyta. Aztán leengedi a köveket, és a feladatára koncentrál, csak egyet emel a levegőbe, és a kezeihez közelíti az elemi mágiával, mert az a tapasztalata, hogy minél közelebb van hozzá az, amin valamit el akar végezni, annál könnyebb. Két tenyerét a kő köré tartja, egyiket alulról felfelé fordított tenyérrel, másikat felülről lefelé fordított tenyérrel, közöttük lebeg a kő. Behunyja a szemét, és koncentrálni kezd, elképzel egy nagy kalapácsot, majd azt, hogy a keze ez a nagy kalapács (és erre majdnem el is neveti magát) végül a fent lévő kezét erős mozdulattal lefelé tolja, aztán figyeli, hogy a kezében lévő kövön mintha egy repedés futna végig, de nem tudja eldönteni, hogy ez ott volt-e, vagy sem.
Hozzászólásai ebben a témában

Merkovszky Ádám
INAKTÍV


Mindenki apukája :3 | Berci férje <3
offline
RPG hsz: 353
Összes hsz: 1474
Írta: 2014. szeptember 25. 16:03 | Link

Ashley - Óra zárás

A gyakorlófeladatok nagyon jól mennek neki, látszik, hogy az órákon kívül is sokat foglalkozik az elemével, az viszont amit mond, kicsit aggaszt. Egy kislány egyedül az erdőben akkor sem hangzik túl jól, ha nem ismerjük a Piroska és a farkas című mesét, és ezen az sem változtat, hogy az említett lány tehetséges földmágus. Hallgatom, hümmögök kicsit, végül mégsem szólok, mert tudom, hogy a családjában van más elemi mágus is, nem hiszem, hogy külön figyelmeztetnem kéne az elemi mágia veszélyeire. Ezt lehet, hogy rosszul teszem, de bennem sajnos egy hajszálérnyi sincs a jósok tehetségéből.
Mikor Ashley elkezdi a fő órai feladatot, figyelek az energiáira, de nem érzek semmi akadályozottságot benne, ezért aggodalmam félresöpröm, hiszen a probléma nem mutatkozik. A lány ügyesen alkalmazza a tanultakat, de azért természetesen elsőre semmi nem megy könnyen. Az aprócska repedés haladás ugyan, de messze van még a vége. Megkérem őt, hogy próbálja "begyógyítani" próbálkozásának eredményét a kavicson, majd, ha ezt megtette, kezdheti elölről.
Türelmesen figyelem és, ha kell instruálom a lányt, megmutatom újra, hogy érezze, milyen energiákat és hogyan kéne mozgatnia ahhoz, hogy sikerüljön a feladat. Az óra végére igencsak elfárad, és én sem érzem frissnek magam, amit főként annak tudok be, hogy a föld a legkevésbé tartozik hozzám, elvégre a főelemem pont az ellentéte, a levegő. Ennek ellenére úgy néz ki, hogy a lényeget sikerült átadnom, bár a porrá omlasztás nem tökéletes, maradnak még apróbb darabok, de az összeforrasztás profin megy Ashleynek. Kiadom házi feladatnak a gyakorlást, majd kiterelgetem a lányt a teremből, hiszen az időnk lejárt, az órának vége.
Hozzászólásai ebben a témában

Kérdezz.. // Év tanára 4 tanéve (Köszönöm nektek. Love Pirul Q_Q *teljesen meghatódott*)

Oldalak: [1] Fel | Téma száljai
Bagolykő Mágustanoda FórumA kastély - Keleti szárnyMásodik emelet