36. tanév, tanulmányi szünet
Légy üdvözölve, kedves Látogató!
HírekFórumRegisztrációAz Iskoláról
Fórum Navigátor

Ki Online?
Bagolykő Mágustanoda FórumBogolyfalvaA falu határa
Stég - Harold Love Blomqvist hozzászólásai (4 darab)

Oldalak: [1] Le | Téma száljai | Témaleírás

Írta: 2015. augusztus 30. 22:00 | Link

Lazulás a pecabot fölött

A nyár végi napokban, amikor már csak hol kisüt a nap, hol pedig elbújik, már nem lehet élvezni a pancsolást a falubeli tóban. Napsütésben többeket látni fürödni, ilyen időben pedig csak a bevállalósabbak merészkednek a vízbe, főleg ilyen korai időponton.
Reggel egész korán keltem föl, ugyanis előre megbeszélt programom volt. Valljuk be, ilyen ritkán fordul elő. Most is csak azért tudtam pihenni egy kicsit, mert Annie-nek ilyenkor azt mondom, hogy a tankönyveim fölött görnyedek, és így könnyebb szívvel enged el a cirkuszi próbákról. Ilyet persze ritkán csinálok, mert szívügyem a cirkusz, de egyébként nem is gondolom hogy Annelie beveszi ezeket a kis hazugságaimat. Jobban ismer ő annál.
Szó mi szó, a ma hajnali programom kicsit eltért a többitől. Ugyanis ma egy bagolykövi tanárral indultam a faluba pecázni. Nem is akármilyen tanárral. A húgom apjával törekedtem a kikapcsolódásra, ami mondjuk nem újdonság. Mióta fény derült az igazságra, egész jóban lettünk. Úgy írnám le a kapcsolatunkat, mint egy távolabb álló apa-fia kapcsolat, vagy haverság. Az utóbbit azonban nem igen használhatom egy bagolykövi tanár esetében, szóval maradok az első verziónál. Félreértés ne essék, semmilyen vér szerinti kötődésünk sincs, egyszerűen csak a húgom apja. Ez viszont nem zárja ki azt, hogy mi találkozhassunk, esetleg jóban legyünk, vagy valami kötelék alakuljon ki köztünk.
Hiszen én mégiscsak a lányának a bátyja vagyok.
Próbáltam kibogozni a szálakat és összerakni a fejemben a dolgokat, miközben Ádám mellett sétáltam a tóhoz vezető úton, pecabottal a kezemben.
Nem volt szívügyem soha a pecázás, igazából borzasztóan unalmas tevékenységnek tartom, de néha azért jólesik az ilyesfajta kikapcsolódás is.
- Hallottam jól sikerült a nyílt órád.
Bár nem igazán érdekelt a téma, próbáltam megtörni a csendet.
- Gondolom tetszett nekik Albert furcsa képzelőereje.
Nem volt ismeretlen számomra a tükör lakója, volt már szerencsém találkozni vele és utazgatni a világaiban.
Lassan elértük a stéget. A sokat látogatott pallós emelvényen két ütött-kopott szék állt, valószínűleg két korábbi vendég hagyta ott. Minden esetre jól jött.
Letettem a földre a pecabotot és kinyújtóztam a kezeimet a levegőbe emelve. Épp csak kezdett kivilágosodni, lassan látni lehetett a narancssárga napkorong első sugarait a horizonton.

Írta: 2015. szeptember 4. 20:23 | Link

Lazulás a pecabot fölött

Szerettem, hogy Ádámmal tudtam kötetlenül beszélni, de ez most valahogy nem ment. Nem került szóba semmi, csak az ő munkája és az én vizsgáim. Mintha csak azért beszélgetnénk, mert muszáj lenne. Valami nem stimmelt. Bár lehet hogy csak az idő tette. Jó ideje nem beszéltünk rendesen. Talán ezért ez a zárkózottság.
- Arra sosem tud elég jól felkészülni az ember. - motyogtam magam elé a tavat kémlelve. Úgy éreztem magam, mint egy durcás gyerek, bár fogalmam sincs miért. A Nap már teljes egészében pompázott, a felkelte csodás fényeinek vége szakadt.
- Nem tudom mi lesz a vizsgákkal. Nem igazán volt időm készülni. A cirkuszi tennivalók lekötnek, ezért csak remélni merem, hogy össze tudok hozni valamit. - vontam meg a vállam.
Bár flegmának és nemtörődömnek hatott a vállrándítás, Ádám jobban ismert már annál. Valószínűleg tudta, hogy ideges vagyok a vizsgák miatt és hogy nagyon is érdekel.
- Annie amúgy is lenyakaz, ha megbukom. Nem tudom, hogy sírna-e, vagy nevetne, ha egy évfolyamra kerülnénk.
Úgy éreztem, lassan kezdek feloldódni. Felálltam a székről, és nekikészülődtem, hogy bedobjam a botot a vízbe.
- Nem tudom. Talán megszállottak.

Írta: 2015. szeptember 4. 20:39 | Link

Kath

Sosem szerettem a meglepetéseket. Utáltam, ha valamit utolsóként tudtam meg. És gyűlöltem ha elsőként.

Ma este névtelen üzenetet küldtem a volt barátnőmnek, hogy találkozzunk. Pár nap múlva esküvőt tervezgetett, és jó régóta nem beszéltünk, bár megtartottuk a baráti kapcsolatot magunk között.
Az egész sztoriról annyit kell tudni, hogy sok ideig együtt voltunk, talán több ideig is, mint egy átlag pár. Imádtuk egymást, de egyszerűen rá kellett jönnünk, hogy a barátságnál és a haverságnál többet nem írtak meg nekünk odafent. Úgyhogy szakítottunk, és barátok maradtunk. Egy ideig. Aztán mindketten elcsendesedtünk. Nekem barátnőm lett, neki vőlegénye. És eljött az idő, amikor úgy éreztem, beszélnünk kell. Ezért hívtam el őt a stégre.

Nem próbáltam meglepni. Kath vámpír volt, bőven meghallotta a lépteimet mielőtt odaérkeztem volna a pallókhoz.
Valószínűleg nem számított rám.
Végigsétáltam a stég bejáróján, és megálltam Kath mellett. Ölelésre emeltem a karjaim, mert bár már rég nem voltunk egy pár, ettől azért még nem lépünk át semmiféle határt.
- Jó rég nem beszéltünk. Hallom nemsokára feleség leszel.
Elmosolyodtam. Bár egykor mindennél jobban szerettem volna, ha értem öltözött volna fehérbe, de azok az idők elmúltak. És most már azért örültem, mert megtalálta akivel összeköti az életét.
Utoljára módosította:Harold Love Blomqvist, 2015. szeptember 4. 20:40 Szál megtekintése

Írta: 2015. szeptember 13. 13:00 | Link

Lazulás a pecabot fölött

A víz tükre sima volt, az úszó meg se mozdult.
- Boldogulunk ahogy tudunk. - vontam meg a vállam - Próbálkozom, de nem mindig tudok ennyi felé figyelni.
Elnézve ahogy Ádám a levegővel játszik, eszembe jut mindig mennyire irigyeltem Annie-t azért, mert elemi mágus. Én is mindig irányítani akartam egy elemet.
- Rég nem beszéltünk. Talán ezért. - jegyzem meg a bankáros kijelentésre.
Egy ideig csöndben vagyunk, aztán megszólaltam.
- Bármikor jelentkezhet az elemi erő, vagy már túl késő lenne, hogy nálam valaha is jelentkezzen? - tettem fel a kérdést.
Az úszóm megpöccent, de hamar abbamaradt. Valószínűleg a hal leette a csalit és elúszott. De nem nagyon izgatott a dolog.
- Fogalmam sincs merre megyünk mostanság. Annie tartja a fejében ezeket a dolgokat. Most az Aliz Csodaországban a fő attrakciónk télire.
Felhúztam a szemöldököm.
- Beszélhetünk a csajokról... Tudod hogy Rebi a barátnőm, nem?
Karba tett kézzel hátradőltem a széken, és élveztem, hogy a meleg napsugarak az arcomat érik.

Szál megtekintése

Stég - Harold Love Blomqvist hozzászólásai (4 darab)